Vai alla freccia - Homepage - BlogRoom - Mappa Visualizza Messaggi.
|
Nick: Bisturi Oggetto: testo di canzona 'mbella Data: 10/12/2005 13.44.25 Visite: 52
SE PIGLIA COLLERA DIO
Chist’ è ‘o moment’ e te parlà Uocchie ‘int’ a l’uocchie pè te dicere Sulo si vuò Tu m’ hai vuluto cumm’ a te M’ hai dat’ a voce e mò Stong’ int’ o scuro; Tu m’ hai imparato a rispettà M’ hai ditto sempe nun sbaglià Meglio solo Guardavo semp’ a te papà Cercando poi ‘e t’ assumiglià Dicive sempe si ‘na cosa Già apparten’ a ‘n’ato Nun se po’ mai avè Pecchè se fà peccato Se piglia collera Dio Che nun ha visto Quanno tu veniv’ a casa, Io te sò figlio E nun t’è mai servut’ a scusa Pe fà ‘o padrone Semp’ int’ a tutt’e cose Che m’appartenono. Le passa e nun te manteneva l’uocchie ‘nfuse E ‘a faccia bianca cumm’a nu vestito ‘e sposa Nun ten’ o pate e tu ‘a purtast’ int’ a chiesa Comm’ eri faveso Si ‘n’omm’ inutile Mò cerchi e te giustificà Chell’ c’ hai fatto è fatto già Sai pure chiagniere Mò nun te posso assumiglià Tu sei mio padre per metà L’altra metà si nu rivale Ca vuless’ chell’ c’ apparten’ a me Però se fà peccato Se piglia collera Dio (voce) CHIAMARTI PADRE COME E’ DURA PER ME ME FA QUASI PAURA E TE PARLA’ TU NELLA MIA ANIMA LASCI UNA FERITA CHE NEANCHE LA TUA FIGLIA SANERA’ NUN SBAGLIO NIENTE A DIRTI SEI UN VIGLIACCO NUN STAI ALL’ALTEZZA E TE FA CHIAMMA’ PAPA’.
|
Rispondi al Messaggio | Indietro | Indice topic | Quota Testo | Vai su| Segnala ad un amico

|