Nick: B{L}U Oggetto: re:Tango Data: 5/11/2003 13.32.9 Visite: 123
TANGO (T.Tammaro) La serata è di lusso con l'orchestra Salzano Ristorante di classe -addu'Peppe 'o pacchiano- c'è canale ottantuno che riprende il momento che tu languidamente faie 'stu tango cu'mme... fetent''e merd! Tango. Non è un ballo andaluso ma e''nu tango rattuso che abballo con te tango, questo ballo è un tormento però st'argomento m''o tengo pe'mme tango, tu staie tutta appezzata e io stongo arrabbiato e lo sai già il perché tango, tengo un grande imbarazzo pe'mmezzo 'e stu... core che sbatte per te... fetent''e merd! 'nu signore cu''a panza e il vestito gessato sta facenno acchiappanza cu'na bionda scagnata 'na chiattona abballando 'na canzone 'e Bongusto tene 'mmano tre buste chiene 'e pizze e crocchè... fetent''e merd! Tango, questo è un ballo argentino e io cu''a mano 'into 'e rine ti astregno più a me tango, tu ti strusci vicino e te siente 'o viulino che suona per te tango, io danzanno'sta danza cu'tte panza e panza me sento 'nu rre tango, in ripresa diretta me sponto'a... giacchetta e me faccio vede'... fetent''e merd! Mo' mi sento abbacchiato perché ho troppo bevuto stongo tutto 'ntrunato e me veco perduto m'aggio fatto sei birre tre sambuche e un cinarro 'nanze 'o banco d'o barro mo' me faccio 'o caschè... fetent''e merd! Tango, sto menato pe' terra 'stu ballo e''na guerra e l'ho persa perché tango, pe'pruvà chesta ebbrezza che figura 'e munnezza aggio fatto, Carmè tango, il maestro Salzano ha levato già mano se so'fatte 'e tre tango, dint'e recchie me sento 'e voce 'e sta gente che gridano a me... fetent''e merd!
|