Nick: DeK Oggetto: re:gem boy Data: 15/5/2008 20.36.2 Visite: 398
ARTICOLO TRENTINO Happy gays Luni, marti...happy gays! mercol, zobia... happy gays! vendro, sabo...happy gays! sta storia chi, l'è vera si... dame da ment a mi... i era quatro pistolon, ve'l digo mi... oh happy gays! e dové farghe atenzion... mi v'ho avertì... oh happy gays! Potsie, Fonzie, Ralph e Ricky i era propri grandi amizi tute le sere sul canapè... ades ve spiego mi el perché i era quatro pistolon, ve'l digo mi... oh happy gays! e dové farghe atenzion... mi v'ho avertì... oh happy gays! Fonzie el figo ale so done el ghe robava sempre le gone en tangenzial tute le sere... el mostrava 'l so sedere i era quatro pistolon, ve'l digo mi... oh happy gays! e dové farghe atenzion... mi v'ho avertì... oh happy gays! e la sera sempre al Bar, senza done da rimorchiar ma ne va ben anca così con el Fonzie travestì i era quatro pistolon, ve'l digo mi... oh happy gays! e dové farghe atenzion... mi v'ho avertì... oh happy gays! Ralph Malph dai cavéi rosi, en mez a quei tre balosi el se godeva come en cretin... e i zughava al trenin i era quatro pistolon, ve'l digo mi... oh happy gays! e dové farghe atenzion... mi v'ho avertì... oh happy gays! i abitanti del quartier, per no risciar el so seder apena che vedeva el Ricky mudande de fer soto ai vestidi i era quatro pistolon, ve'l digo mi... oh happy gays! e dové farghe atenzion... mi v'ho avertì... oh happy gays! Ricky recia e i so amizi i neva ensema su na bici na graziella color pana tuti e quatro sula cana!!! i era quatro pistolon, ve'l digo mi... oh happy gays! e dové farghe atenzion... mi v'ho avertì... oh happy gays! http://www.articolo3ntino.it/testi/happy.html Erano estranei che si erano incontrati per caso. Si conoscevano prima che la Vita iniziasse. (Arundhati Roy)
|