Nick: *bRiC|oLa* Oggetto: IL VERO AMICO Data: 30/11/2005 13.20.46 Visite: 103
Basta cu 'sti llàcreme nun me fido chiù 'e te guardà mò ce avimm' 'a strégnere po' vedimmo che se po' ffà chiàmmame io stongo sèmpe ccà ... Saje ca nun può véncere quann' 'o tàvolo nun t' 'o ddà t' hê 'mparato a perdere e mò 'mpàrate a muzzecà chiàmmame io stongo sempe ccà ... Pènza primm' 'e dicere pe' nun dicere fessarie pigliatélla a ridere e annascùnne sti pecundrìe chiàmmame o viéneme a truvà si staje sulo e vuo' parlà Lassa â casa 'e diébbete scinneténne pe' mmiéz' â via tanto nun t' 'o ccredere tène 'e diébbete pure Dio chiàmmame io stongo sempe ccà ... E si cammine dint' 'o scuro e nun ce 'a faje a vedé miétte 'e mmane annanze pe' nun cadé siéntete sicuro, chiù sicuro 'e te mòzzeca 'a rraggia e fatte curaggio ca ciento stelle lùceno aìza 'e mmane che 'e ppuò piglià ciento fuoche abbrùciano forte 'mpiétto e che vuò stutà chiàmmame io stongo sempe ccà aaaaaaaah (sospiro) l'amicizia...siamo sempre convinti di fare ciò che per i nostri amici sia sempre il meglio..dargli i consigli giusti, fare le cose giuste???Ho cominciato apensarci dopo aver letto qualche blog..magari, anzi sicuramente non sono fatti miei però io la penso così e voi? secondo me un vero amico a volte deve anche andare contro una persona a cui tiene per fargli capire che sta sbagliando...
....nOn hO pArOlE!!! |