Nick: ^SpiKe^ Oggetto: Vera cultura Data: 1/12/2005 17.25.10 Visite: 104
ZAPPATORE L. Bovio - E. Albano Felicissima sera a tutte 'sti signure 'ncruvattate e a chesta cummitiva accussi allera d'uommene scicche e ffemmene pittate. Chesta e' 'na festa 'e ballo Tutte cu 'e fracchisciasse 'sti signure E i ca so' sciso 'a copp'o sciarabballo senza cerca''o permesso abballo i pure. Chi so? Che ve ne 'mporta? Aggio araputo 'a porta e so' trasuto ca. Musica, musicante! Fatevi mordo onore. Stasera 'mmiezo a st'uommene aliganti abballa un contadino zappatore. No, signure avvucato, sentite a me, nu ve mettite scuorno, i pe' ve fa' signore aggio zappato e sto' zappanno ancora notte e iuorno. E so' dduie anne, dduie, ca nu scrive nu rigo a casa mia si 'ossignuria se mette scuorno 'e nuie, pur'io me metto scuorno 'e 'ossignuria. Chi so'? Dillo a 'sta ggente ca i songo nu parente ca nu me puo' caccia'. Musica, musicante! Ch'e' bella l'alleria. I mo' ve cerco scusa a tutte quante si abballo e chiagno dint'a' casa mia! Mamma toia se ne more 'o saie ca mamma toia more e te chiamma. Meglio si te 'mparave zappatore ca 'o zappatore nu s'a scorda 'a mamma. Te chiamma ancora 'Gioia' arravugliata dint'o scialle niro dice 'Mo torna, core 'e mamma soia, se vene a piglia' l'ultimo suspiro'. Chi so? vuie me guardate? So 'o pate. I' songo 'o pate, e nu me po' caccia'. So nu faticatore e mangio pane e pane Si zappo a terra chesto te fa onore Addenocchiate! E vaseme 'sti mmane. É necessario conoscere il punto dove bisogna fermarsi,il punto al quale arrivare. Conoscendolo,si ha la tranquillità. Avendo la tranquillità,si ottiene la pace. Ottenendo la pace,si possono prendere le decisioni.Potendo prendere le decisioni, si può agire |