Vai alla freccia - Homepage - BlogRoom - Mappa Visualizza Messaggi.
|
Nick: **eminem* Oggetto: bestemmie!! Data: 7/10/2003 19.27.13 Visite: 63
Commento: Gli apostoli inciuciano sul fatto che gesù quella sera avesse bevuto un pò troppo... Davide ad Andrea: "Ma ch maronn... bhauhauhauhaua ma e sentut chillu strunz quann s mbriac ch va ricenn???" Andrea a Davide: "lascialo stare mio caro Davide, si sa quando dice che vuole sacrificare il suo sangue per la nuova ed eterna alleanza....aropp l'amma purtà pesl pesl fin e ngopp..." Matteo a Marco: "ua marchetieee m facc na rattat io pe iss.. ha itt ca mo iss mor..... e sarrà un e nui all'accirr..." Marco a Matteo: "nun o sta a sentì... appena s vott ncuorp nu poc e vin... aropp accummenc a dicr comm'è nu strunz ca iss cammina sulle acque... -_- sol ca nun o sap ca nui po fa cuntent o mettimm riec minut intà na bacinell..." Giuda ai due fratelli Pietro e Paolo: "Ua comm o schif quann fa sti fatt t'ò giur... primm s mbriac e po saddà fa vrè annanz a l'at che è brav.. mo s n'è asciut cu sta strunzat ca coccurun o tradisc... però a me nun m n fott... quann è over a maronn... cocc juorn e chist over o facc fa aglio e juogl re roman.... o sai ch facett l'atu juorn??? aropp ca s vevett chella buttigliell e grappa ca s facett distillà a on pepp int'à cantin... iett miez a piazz e dicett: io ora moltiplico il pane e i pesci... e vummucai a copp a tutt cos... o vulevn accirr ma venett lazzaro ca e corz s'aizai e o purtaie a nasconnr.. il giorno dopo si diffuse la voce che rimasero assai pani e pesci miez o mercat e ecco qua... mo s sent o patatern...." I due fratelli Pietro e Paolo a Giuda: "nun c pensà yamm... lascio iiii fa parià quann ric sti strunzat... perlomeno pass o poc e tiemp... mo verimm e c n iii ca sta a signor ca re pulizie ca vuless mettr man!!" |
Rispondi al Messaggio | Indietro | Indice topic | Quota Testo | Vai su| Segnala ad un amico|Successivo

|