Nick: Mojito_ Oggetto: Mio Nonno ha pensato...... Data: 18/12/2003 15.41.32 Visite: 174
Mio nonno è nu personaggio!!! Tene 80 ann..ma magne e beve comme nu uaglione di 20. E' un grande. Cmq mio nonno mi vede l'altro giorno e me fa: "Wè....ma pecchè nun organizzi na cosa cu 5-6 amici tuoi?...giusto pe passà na serata???" e je: "Wàà...'o nò...ma je fatic!!" e lui: "marò..ma ja me fa piacere" Cmq....ci epnso...passa qualche giorno..lo rivedo..e nata vota: "Oh ma chillu fatt?" -'o nò...ja si...mo organizzo. Cmq mio nonno ha pensato e mi ha detto ste cose: "Wèè..allora 'a vulimm organizzà o no sta cosa???...ja...fai veni a 5-6 amici re tuojie,...ce mettimme rint a cucina,pecchè si no rint 'a stanz e pranza nonnete po se mette a fa 'a pazza,...e passamm 2-3 ore assieme.Facimm accattà....nu poc 'e salame,na pezza 'e furmaggio...nu par e chil e taralle....'o vino 'o teng je fore 'o balcone...e aropp...si nisciune re cumpagne tuojie se 'mbriacat...ce facimm pure nu bellu trè 'a chiamma!" Si si...faccio je....se po fa. Cmq...lo dico a Paki,a Francesco mio cugino,a marco...e altri 4-5....però po me rendo conto e na cosa. La cucina di mio nonno...è piccerell....cazzo!!!! Mannaccia 'a culonn....da quando dovevamo essere in 5....cumprese mio nonno...mo ne simme addivintata...na ventina. E mo comm'aggià fa??? Wàà.. marò... Cazzo.....forse ho risolto. Mo ciò vac a dicere pure 'o nonno...anzi mo lo chiamo!!!! Invece e sta rint 'a cucina ra casa ro nonno...mo vec e truvà nu ristorante...na trattoria o na cosa...ca ce fa nu bellu prezz...e ce fa sta comme si stessem a casa nosta!!!! Maròò...song nu genio...'o nonn....wàà..'o nonn...ma fa fridd....nooooooooooo!!! No no...nonneme...s'accappott e scenn.-...si se tratta e magnà,..bevere...e parlare...sta semp in prima fila!! Wààà...so cuntent ja...accussi nisciune se piglia collera. Ah...nu favore.... Per chiunque vulesse venì cu nuije...lasciasse un messaggio sulla mia page ...ok?? Mio nonno ve fa parià Arrivederci

|