Vai alla freccia - Homepage - BlogRoom - Mappa Visualizza Messaggi.
|
Nick: JaZz99 Oggetto: re:SHAM69 LIVE & LOUD Data: 29/1/2004 15.34.43 Visite: 144
annascunnut arret a stu telefono volante nuie ce vulimmo bene all'insaputa e tutte quante e' anonimo st'ammore nisciuno adda' sape' ca stamme continuanno a ce' vede' pe mo' puo' sta' tranquill 'aggio apparato tutt' cose serveva nu' rimedio pecche' essa e' sospettosa stu' zero tre tre sette e' libero pe' te e' o nummero segreto pe' te ave' chiammeme ncopp o cellular verso e tre ca po' dimane riturnamme a ce' vede' nun te scurda' chistu fermaglio viene ca' l'ultimo vaso te mangiasse n'ata vota chiammeme ngopp o cellulare e saie pecche io nun resisto nu minuto senza e te me basta o suono e chesta voce ca me fa senti' chiu' doce pure senza te vede' tu nun te le' sentuta e me fa spartere cu 'e figlie e pe resta' cu me te pierde a gioia e na famiglia quel sogno di bambina e te vule spusa' o saie ca io nun te o posso regala' chiammeme ncopp o cellular verso e tre ca po' dimane riturnamme a ce' vede' nun te scurda' chistu fermaglio viene ca' l'ultimo vaso te mangiasse n'ata vota chiammeme ngopp o cellulare e saie pecche io nun resisto nu minuto senza e te me basta o suono e chesta voce ca me fa senti' chiu' doce pure senza te vede' strumentale chiammeme ngopp o cellulare e saie pecche io nun resisto nu minuto senza e te me basta o suono e chesta voce ca me fa senti' chiu' doce pure senza te vede' chammeme ncopp o cellular verso e tre musica chiammame ncopp o cellulare e saie pecche'
|
Rispondi al Messaggio | Indietro | Indice topic | Quota Testo | Vai su| Segnala ad un amico|Successivo

|