Nick: **GiGGi** Oggetto: re:La notte e le mie parole x voi Data: 13/9/2006 1.42.31 Visite: 19

è stato detto: giggi mi dedichi na canzone visto ke una ragazza nn mi vuole bene +!!!! anche s eio la voglio bene + della mia vita
  caro amico, io prima di tutto voglio dirti che a volte l'amore o cio' che riteniamo tale è unico solo quando si è in due... l'amore è alchimia imperfetta, e non bisogna confondere l' infatuazione con l'amore... l'amore è tutt'altro, e non va cercato, arriva quando meno te l'aspetti. Piu lo cerchi o ti ostenti a cercarlo in qualsiasi ragazza, e piu non arriverà. E'un mio pensiero e mi sembra giusto condividerlo. Grazie di cuore. Giggi :*
  TI DEDICO QUESTE MIE PAROLE...:
  E te veco e scennere a matina  ll’uocchie ca t’abbruciano e sapone  nu sbadiglio scarfe ll’aria fredd’ attuorno a ttè  po’ t’appunto riesto do gilè  senz’appuntamento a sta fermata  truov ‘a stessa gente nata vota  che a luntano o nummero ro tramme vo sapè  chi a rurmuto poco comm’ ‘a tte  io desideranno ‘o llatte int’ 'o cafè  vulesso faticà pure pe’ te  facenneto scetà cchiù tard ‘ mè  tu ca nun te può permettere e penzà  si vecchia dint’ ‘ o core a cheste età  nun saje ca ce po’ stà  chi te fa annammurà.  Aspettando  tutt’ ‘e sere a na guagliona comm’ a ttè.  Respirando  chell’addore ca sta ‘ncuoll ‘a chi va a faticà  ti seguo con lo sguardo  fin addò chistuocchie arrivano a vedè.  Aspettando  nata sera ccà  quand’ int’ o scuro se ne và  tu si te accurgisse e me  forze tesentisse ‘o core e sbattere  io  faccio male sul a mme  ma nun parlo ‘nzieme a ttè  pe paura ca nun songo chillo llà  che piace a ttè. 
  Miezz’ film pe televisione  nun te fa scetà tarde dimane  subito t’adduorme senza niente pe sunnà  mentre natu juorno se ne va  io desideranno ‘o latte int’ 'o cafè.
    "Non dirgli mai che siamo stati a letto per un giorno intero"  (pecchè chill sicur nun ce crer e te rir' n'facc)  |