Nick: Prufesso'' Oggetto: Pensierino dall'Estero Data: 4/7/2007 18.44.27 Visite: 132
E mmo' v'aggia manna' ste quattro righe che mi pigliaron' 'o cor' na matina fredd' fredda cca' nell'Oregon, addo' chiove e sciacqua spesso...nun c'e' 'o mare e 'o sol' comm' a Napul'... Buon giorno Café’ mmio Aromatico, buono, e delizzius' Tu mMe fa' senti' comm'a nu comandante! E mmo' che vag' in ufficio a fatica' me sient' sfizzius' Dd'a vita non mi lamentero' cchiu', anzi ne saro' l'amante. Ccafe' mmio, ogni gocciolina c'assaggio...ahhh, che ssapore Ssi' comm'a vita...vai' e vien' in un istante Pero' chist'e' o momento c'aggio vivi', sient' ch'addore Sient' a musica, e ne divento cantante. Ccafe' mmio, na lezzione bbuon' stammatin' aggi'imparat' Tu nnun ssi' sulamente na tazzulella e' liquido bollente e saporit' Ssi' o' prufessor' mio, e proprio mmo' nu poc' aggio studiat' Sung' promosso? Sper' e si, pecch'e o' segret' da vita, grazzie a tte'... L'aggio sentit'...l'aggio capito... Nu salut' a tutti |