Nick: Zanardi Oggetto: re:Che rispondere? auhauhauua Data: 11/7/2007 0.25.35 Visite: 133
Mamma non mi mandari all’acqua sula lu mulinare mi vuliva vasari dicia c’a sugnu n’angiulu d’auri e ntantu mi vulia mbrusciuniari Calabrisella mia, calabrisella mia Calabrisella mia facimmu ammuri Turillalleru lalleru lalla Sta calabresella muriri mi fa Quando ti vitti all’acqua chi lavavi lu me cori si r’iinchiu d’amuri e mentri a la sipala i robbi iampravi ieu ti rubbai lu meghiu muccaturi Calabrisella mia, calabrisella mia Calabrisella mia facimmu ammuri Turillalleru lalleru lalla Sta calabrisella muriri mi fa Calabrisella mia, calabrisella mia tutta bagnata r’acqua venia dammi nu pocu r’acqua i sa lancedda acqua non sindi runa a mmenza a via Calabrisella mia, calabrisella mia Calabrisella mia facimmu ammuri Turillalleru lalleru lalla Sta calabrisella muriri mi fa Prima ricisti si e ora non voi dimmi i cu ti schianti o bedda mia ca si ti schianti di li genti toi mbrazzu ti pigghiu e non ti lassu mai
|