Nick: ezechiele Oggetto: De Filippo Data: 21/8/2007 21.19.41 Visite: 349
IO VULESSE TRUVA' PACE Io vulesse truva' pace; ma na pace senza morte. Una, mmiez'a tanta porte, s'arapesse pe' campa' ! s'arapesse na matina, na matin' 'e primmavera, e arrivasse fin' 'a sera senza dì: senza sentere cchiu' 'a ggente ca te dice: , senza sentere l’amico ca te vene a cunziglia'. Senza senter' 'a famiglia Ca te dice: Senza scennere cchiu' a patto C' 'a coscienza e 'a dignita'. Senza leggere 'o giurnale… 'a notizia impressionante, ch' e' nu guaio pe' tutte quante e nun tiene che ce fa'. Senza sentere 'o duttore Ca te spiega a malatia… 'a ricett' in farmacia… l'onorario ch' 'e ' a pava'. Senza sentere stu core Ca te parla 'e cuncettina, rita, brigida, nannina… chesta si'… chell’ata no. Pecche', insomma, si vuo' pace E nun sentere cchiu' niente, 'e 'a spera' ca solamente ven' 'a morte a te piglia' ? Io vulesse truva' pace; ma na pace senza morte. Una, mmiez'a tanta porte, s'arapesse pe' campa' ! s'arapesse na matina, na matin' 'e primmavera, e arrivasse fin' 'a sera senza dì: “Eduardo de Filippo”
mai come adesso la sento mia... avrei voluto vivere nella loro Napoli...
ps ringrazio pubblicamente Viola* (Dani)perchè con i suoi due post oggi mi ha permesso di trovare spazio per un sorriso...liberatorio,anche se mi ha fatto venire in mente che devo incontrare subito dei veronesi ma vabè è un altra storia... grazie
meditate su questi grandi uomini della nostra città buona serata...ci vorrebbe un megabicchierone di sangria...ma ahimè l'ho lasciata la...
vale,un beso a todos Mai mi stancherò di esserti accanto porto nel cuor l'azzurro ed il bianco... mai mi stancherà chi ci diffida... anche nei guai sei la mia vita... la curva lo canta la curva lo grida... lotta per noi ogni partita!! Al suo fianco sarò finchè vivrò...
no one likes us we don't care...
|