Nick: Franti Oggetto: Mio padre oggi... Data: 25/10/2004 22.9.33 Visite: 196
..stava in vena di chiacchierare. Con me. Non lo facciamo spesso ma comunque, oggi sì. Stava in vena. E abbiamo chiacchierato Anzi, ha parlat' sul'iss'. M'ha detto: "Pierluì, comunque pure se tieni 'na cap' e merd' e a vot' nun pari n'omm' 'e trentann', tu sei venuto su bene. Non benissimo, ma abbastanza buon'. Come i tuoi fratelli. Anzi, meglio i tuo fratelli ma pur' tu sei venuto su bene. Nulla da dire. E il merito è anche un pò mio e della buonanima di tua mamma." E io: "Ma è nu luogo comune papà, che cazz' vuò ricere?". E papà: "Voglio dire pierluì che io 'sto cazz' ti avrei comprato il motorino se nun te l'accattav' tu. Primm' se purtav che se eri promosso a scuola, i tuoi genitori t'avevan' accattà 'o motorin'. Io nun te l'agg' accattat'. Se andavi buon' a scuola faciv' nu favore a te mica a me. Oggi invece tu pigli certi padri che quann accatten' 'o motorino al figlio? Quann' chsit' è bocciato. P'a Maronn' come cagn' o tiemp'." E io: "Uà papà pari nu viecchio ' sittant'ann' quann' arragiun' accussì" E papà: "Uagliò ma me stai pigliann' pe cul'? Io di anni ne tengo settantatre..." Io: "Eh..m'er' scurdat'..." E papà: "E pò piglia 'sti giovani d'oggi. Nun ce può ricere A che scennen' abbasc' e parlano con l'amico. E maledicono o padre e dicono che o vulesser' accirere'. E l'amico che fa? Nzurfa e dice te pozz' aiutà 'a accirere pur' a mammet'? Che munn' e merd'". E io: "E quindi papà?". E papà: "E quindi io oggi se teness' nu figlio 'e siric'anni me cacass' sott'!" |