Vai alla freccia - Homepage - BlogRoom - Mappa Visualizza Messaggi.
|
Nick: DOCTOR666 Oggetto: NEL DESERTO PER AMORE Data: 2/3/2003 19.24.30 Visite: 35
NEL DESERTO PER AMORE T’aggio vist’ ‘int’ a ‘na pubblicità Via satellite m’hai fatto ‘nammurà Co’ chill’ uocchie nire nire Sì trasuta rint’ o core E io nun veco l’ora E te putè ‘ncuntrà M’aggio fatto ‘na valigia E mò sto’ ccà Sott’ o sole d’o deserto A tè cercà ‘Nu cammell’ aggi’ affittato Quanna sold’ aggio pavato Ma i denari nun sò niente Sì t’aggio conquistà Sto’ ascenn’ pazzo Ma che ce pozzo fà Chi è ‘nammurato nun sap’ arraggiunà Miez’ o deserto che cavero che fà quaranta gradi nun se po’ respirà Dio quanta sabbia mamma mia me ne torn’ a casa mia si nun trovo primm’ a te sì ‘a cchiù bella ca ce stà! T’aggio visto e nun riesco cchiù a parlà Mi domando comme faccio a t’o spiegà Però so’ napulitano Tengo l’arte dint’ e mane ‘O trov’ io ‘o sistema Pè me fà capì Co’ ‘nu vaso mò accummencio a t’o spiegà ‘N’at’ ancor’ e tu si pronta a te spuglià O cammell è rassignato Ha capito s’è assettato Cà ce vo’ ancora tiemp’ prima e c’ accumpagnà (ritornella)
|
Rispondi al Messaggio | Indietro | Indice topic | Quota Testo | Vai su| Segnala ad un amico

|