Nick: ElBandido Oggetto: InfernoDellaPoesiaNapoletana Data: 15/6/2005 14.26.1 Visite: 239
Celebre raccolta di poesie "proibite" di autori napoletani,tra cui angelo manna,luigi molinaro del chiaro ed altri esiste una versione audio recitata da aldo giuffrè et alii vado a studiare,torno stasera (forse),vi lascio con una perla,la mia preferita (ACCUORT!E' POLITICALLY SCORRECT) QUISTIONE E PALLE Guaglio' - dice Dummineco 'o schiaffiere a Tore 'o bello 'e copp' 'a Ferrovia saccio ca vai dicenno int' 'o quartiere ca t'he scupato 'a nnammurata mia. Nun m'hanno offeso ll'uòmmene 'e riguarde, e nu strunzillo 'e mmerda comm'a te (mannaggia 'e ppalle 'e Peppe Calibbarde!) è stato cazzo 'e fa' stu sfreggio a me. A me, ca pe nu sgarro ncopp' 'o juoco, a quatte guappe e a tre maste 'e paranze, cu sette palle dint' 'o cacafuoco, aggio spercíate recchie, cule e panze. Pirciò, Totò, mannaggia 'a culunnetta!, sto scarzo a ppalle, pe me vendica. E Totore, spuntànnose 'a vrachetta, Ile dice: - Arrangia cu sti ppalle ccà. rido di me,di te,di tutto ciò che di mortale c'è...e che mi piace [tanto]^3 |