Vai alla freccia - Homepage - BlogRoom - Mappa Visualizza Messaggi.
|
Nick: !!sfiCaZZ0!! Oggetto: !!sono proprio uno Data: 16/8/2005 17.19.4 Visite: 129
sfigato cazzo!! dopo 12 ore di treno riprendo possesso del mio pc dei miei mp3 della mia connessione flat e allora mischio tutto insieme e ne esce fuori questa trascizione della canzone femmena della famiglia potrebbe contenere errori perchè non ho l'orecchio abituato alle sfumature del loro dialetto(san giorgio?) ;) have fun femmena ciaccara chiù do' zucchero mast c' smacc me mette dint 'o sacco a paccari te spacco piglie 'na svista nun songo o tipo maschilista insisto e te faccio sparì va trov a "chi l' ha visto" basta va cuonc-cuonc vuò fa a chi vince fa ll' uocchie 'e lince me miet 'o broncie basta che ciance cupido lanc e frecce je lanc e lance a freva coce si accummenc te sconceco po' chi t'accoconcia doce malafemmena mo' comm è fa mo nun me può avvelenà nemmanco me può annummenà va cammenà senza me trascinà va là sciò-sciò nu me può fa chiò-chiò vir 'e nun o fa chiù but fuck you mica si' solo tu che la usi e te sparà e pose quanti mosse truov scuse me faje fesso e te ne abbusi me vasi 'ngopp a vocca co' russo ma si' fiore e cactuss me lass spine 'ngopp o musso sta femmena te fa murì sta femmena nun può capì a femmena si vò te fa senza femmena nun se pò sta femmena si curatella comm a nu francobbollo me ziccato cu chella vucchella nun staje maje tranquilla me tieni attuorno comm na pazziella e ogni juorno te ne jesci cu mille ricinzielli faje o burdello ca pala e chi te sente primma vuo' n'aniello po' o bracciale te faccio cuntenta sbaglie, ma tanto o sacc ca te fa piacere quanno nu faje a brava e 'o stesso te facc e penzier a te nun te basta nient è appost ma nun si onest vulesse precedenza pure a sinistra te piace e fa e cufecchie 'mbruoglie e trame serpe a sonagli ca bisbiglie dinto a sti recchie parole 'nfame sciantosa tu si na bella jat ra pelà scusa nun te supporto chiù e spantecà me fa basta cu bazzecule quisquiglie e pinzellaccare a vid a faccia toja mo è calamita e paccari sta femmena te fa murì sta femmena nun può capì a femmena si vò te fa senza femmena nun se pò sta e femmene ti ipnotizzano si solo vonno tu saje ca te manna a mare cu tutt e panni a femmena si vo te 'nganna sempe se impiccia scassa o sasicc tenen chiù capricc che ricc te rompe e tu t'appar e cocc a gocc fa trabbuccà o vaso nu molla a presa nun è na scusa so così e femmene tenene sette spiriti dint all'anima ce vò o psicologo ne sanno chiù do riavolo nè se spiega si a vec se nega si è trascurata prega avuotete e te frega dice ca è fata ma a sotto è strega tanto è chiù facile a truvà doce l' assenzie ca riuscì che femmn a falle fa silenzie si l'ommo è comm o cane fedele tra tutt e duje a femmena fa a parte la gatta scippa e aropp fuje arint o mare e dinto l'arena mo semmn chi over crer a tutt e parole le femmene sta femmena te fa murì sta femmena nun può capì a femmena si vò te fa senza femmena nun se pò sta
|
Rispondi al Messaggio | Indietro | Indice topic | Quota Testo | Vai su| Segnala ad un amico

|