Nick: Mojito_ Oggetto: Canzone per sole donne Data: 16/6/2003 16.57.21 Visite: 29
Sto crescenno nu bello cardillo Quanta cose che l'aggia 'mpara' Adda ire da chisto e da chillo Ll'immasciate po' m'adda purta' Siente cca' bello mio lloco 'nnante', c'e' na casa 'na nenna 'nc'e' stà tu la vide ca nun è distante chella nenna aje da ire a truvà Si la truove ca stace durmenno pe''na fata ue' nun 'a piglia' nu rummore nun fa cu li penne uè cardì tu l'avissa scetà? E Si la truove affacciata ‘o barcone Pe' na rosa l'avisssa piglia'? Ue' cardi' vi' ca ll'a' nun te stuone Va vattenne cardi' n'addura' Si la truove ca face l'ammore' stu curtiello 'nnascunnele cca' e 'nficcancillo deritto allu core e lu sango tu m'aje da purtà Ma si pensa vattè chianu chianu Zitto zitto te nce l'aje accustà Si afferrà po' te vo' co' la mano Priesto 'mpietto tu l'are da zumpa' Si te vasa o t'afferra cianciosa resta tu l'are a dire accussii': lu patrone po' te nun reposa puveriello pecchè adda muri'?? Te accarezza te vasa ah mia… Viato chiu' de me tu si certo cardi' Si cu' tico cagnarme m'è dato voglio dopo davvero muri' Sto crescenno nu bello cardillo Quanta cose che l'aggio 'mpara' Adda ire da chisto e da chillo Ll'immasciate po' m'adda purta' A me e stongo 'cca Vaso e jastemm Sulamente pe' sfuga' Fuosse stu tiempo ce da'…...... A me e stongo 'cca Vaso e jastemm Sulamente pe' sfuga' Sto crescenno nu bello cardillo Quanta cose che l'aggio 'mpara' Adda ire da chisto e da chillo Ll'immasciate po' m'adda purta'..... ...A meeeee.....…… Questa è una canzone dedicata a tutte le donne. Wè non ve la prendete...ja!!!! Ma penso che sta canzone sia il massimo della descrizione che si possa fare per una donna,..anzi no...non per una donna,...ma per tutte le donne dell'universo!!!! Lo so...mo mi attaccherete...ma 'a finale...siate oneste ja...è nu complimento alla vostra furbizia,malizia,perfidia,e quanto di meglio ci possa essere....'a finale...'a cummanate voi nel mondo. Ah mo me scurdav.....sta canzone fa parte del repertorio classico della canzone napoletana,....e sinceramente io stavo sentendo la versione dei 24Grana.... vabbè...ja scatenatevi.... hahahahahahahah Ah scommetto ke la prima a rispondere sarà AnjeLiCa...seguita da MaSK|aRa...siete le 2 basi del forum Buona vita.....DONNE
   |