Vai alla freccia - Homepage - BlogRoom - Mappa Visualizza Messaggi.
|
Nick: Trouble Oggetto: canti popolari Data: 1/11/2005 20.24.51 Visite: 58
sabato alla notte bianca ho ascoltao un gruppo che ha rispolverato un pò in me un vecchio interesse che avevo per i canti popolari..canzoni la cui origine si perde nella notte dei tempi e che fanno parte del bagaglio culturale di noi campani (e m,erdionali in genere)...bagaglio che si sta perdendo..cmq..così x sfizio elenco alcune strofe...così senza musica non rendono..xò..x me sn belle..poetiche anche volendo Uh bella figliola che ti chiamme Rosa ue' bella figliola che te chiamme Rosa uh che bellu nomm'e bbà vuo'veni'e ghiamme ja' (1) ue' che bellu nomme màmmeta t'ha miso Ue' chella t'ha mis' 'o nomme relli rrose ue' chella t'ha mis' 'o nomme relli rrose ue' e tu sì' 'o meglio sciore ue' e tu si' 'o meglio sciore ue' e tu sì' 'o meglio sciore r' 'o paraviso Ue' 'sera passai' e tu bella rormive ue' 'sera passai' e tu bella rormive ue' nun t' 'a putiette e bbà vuo' veni' e ghiamme ja ' (2) ue' nun t' 'a putiette da' la bbonasera Ue' te la menaie pe' sotto la porta ue' te la menaie pe' sotto la porta - ue' sùsete nenna mia ue' sùsete nenna mia ue' sùsete nenna mia e pigliatella - e se sose nenna mia nun ce la trova ue' se sose nenna mia nun ce la trova ue' forse se l'ha pigliato ue' forse se l'ha pigliato ue' forse se l'ha pigliato lu viento che ména E che bellu suono tene stu tammurro e che bellu suono tene stu tammurro e nisciun' 'o tuculéa e nisciun' 'o tuculéa e nisciun' 'o tuculéa e chillo sona e nisciun' 'o tuculéa e chillo sona Uh cielo quant'é àveto stu palazzo uh cielo quant'é àveto stu palazzo quanto song'ariose uh quanto song'ariose uh quanto song'ariose chelli ffeneste uh ce sta na nenna ca sempe s'affaccia ce sta na nenna ca sempe s'affaccia e c' 'e vvo' arracqua' 'e garuofene c' 'e vvo' arracqua' 'e garuofene e' 'e vvo' arracqua' 'e garuofene e' 'e vvo' arracqua' 'e garuofene alla testa i' m'avutaie - vottaminne uno - ue' e chella m' 'o menaie ue' e chella m' 'o menaie ih e chella m' 'o menaie no rammaglietto nu rammaglietto a mme manco m'avasta ah nu rammaglietto a mme manco m'avasta i' ce voglio a Cuncettella ue' nce voglio a Cuncettella ue' nce voglio a Cuncettella ue' nce voglio a Cuncettella cu tutt' 'a testa E rosa rusella nun me veni' 'nzuonno rosa rusella nun me veni' 'nzuonno e nun me venite lu suonno a rubbare e nun me venite lu suonno a rubba' e nun t'avastava l'ammore r' 'o juorno nun t'avastava l'ammore r' 'o juorno e pure stasera
|
Rispondi al Messaggio | Indietro | Indice topic | Quota Testo | Vai su| Segnala ad un amico|Successivo

|