Vai alla freccia - Homepage - BlogRoom - Mappa Visualizza Messaggi.
|
Nick: mitty Oggetto: Questa è + bella *_____* Data: 21/1/2007 3.40.42 Visite: 40
Artist: Gianni Celeste Album: Other Songs Lyrics Title: Te Credevo Sincera Print Correct E mò che stai penzannu tu e mò pecchè nun parle chiù chistu silenzio più delle parole me fa capì ca tu si stanche e me e mò penziero nun cagnà e mò vattinni pure va quel nostro posto ci 'o scurdamme inzieme e nu ricordo sulu ne starrà t'aggia dicere sulu na cosa dint'o piettu stu core sta scennu pe te ma perche mi pugnali alle spalle te credevo sincera e sincera nun si rinde e me na tempesta di sabbia ma pecche tu stasera me vu fa suffrì no nun me lassà sienze e te so na vela stracciate una nave che affonda che piano va giù sienze e te se fa cupe stu cielo e rimman 'accussì pecchè o sole si tu t'aggia dicere ancora na cosa non lasciarmi morire rimane cu me nun m'abbandunà Si vù tu salva a vita mia si vu ristamme inzieme io e te nun me rispunne ancora stu silenzio me fa capì ca tu si stanche e me* t'aggia dicere ancora na cosa non lasciarmi morire rimane cu me nun m'abbandunà Nun c'abbanduna' a me e Raymonde!!! "(...) Mangio solo pane e cattiveria ormai (...)"
|
Rispondi al Messaggio | Indietro | Indice topic | Quota Testo | Vai su| Segnala ad un amico|Successivo

|