Nick: K|NT4RO Oggetto: N'adda Fa Bene Data: 22/12/2005 13.9.42 Visite: 70
N'adda Fa Bene Ch'amma fa, vulimmo pazzia' nu poco? voglio senti, vulimmo pazzia' nu poco? aggio capito, vulimmo pazzia' nu poco? Aah, n'adda fa bene, n'adda fa bene... chi ce leva o lavoro... aah, n'adda fa bene, n'adda fa bene... chi ce leva a felicita'... aah, n'adda fa bene, n'adda fa bene... chi ce leva a muntagna! Ah... ah... A... E... I... O... U... Aah, n'adda fa bene, n'adda fa bene... chi s'ha pigliato a pullanca e mamma mia, e nun ma ra'! Ue, ih quann'era bella chella pullanchella e mamma mia faceva l'ove a sera e a matina ... a mamma' ce piaceva soltanto o bianco e ll'uovo pecche orrusso... ce faceva male a vicchiarella... suffreva e fegato... Non so se voi vi ricordate, ma chilli ca teneno l'eta' mia si ricordano, rint'e paise - primma erano tutte massarie - e pullanchelle se canuscevano: uno vereva a pullanchella, riceva chesta e a pullanca mia. Mo' quanno s'arrubbavano a pullanchella e mamm mia, primma di tutto si chiammava Pascalina - a pullanchella e mamm mia, meglio che o sapite - allora quanno trasettero e pulle rint'o pullaro a sera e ce mancava na gallina, a jeva truvanno, allora girava massaria-massaria e faceva: coccode, coccode, coccode: ''Ue ronna Maria, ate viste a Pascalina?'' - ''Ma chi e Pascalina, a figlia vosta?'' - No, e a pullanchella mia! Coccode, coccode, coccode...'' Ah, se l'hanna magna' 'ncopp'o lietto ... piccie, piccie, piccie Ambariello vivo comme zompa, comme zompa, comme zompa! P.s. zenigata è ghei.
 Ride the snake |