Vai alla freccia - Homepage - BlogRoom - Mappa Visualizza Messaggi.
|
Nick: NEVERLAND Oggetto: E Femmene Data: 30/12/2003 20.13.7 Visite: 101
E femmene so' comme e stelle si te pierde le' guardà ce ne stanne a mille a mille peccerelle so' scintille ca pazzeano in mmiezo 'o fuoco e pirciò ne può acchiappà si l'affierr e fai stutà lasse e sta lasse e vulà poi te cuoce te fai male e cu chi ta vuò piglià si sapisse comme è bell a verè sti lampdelle ca si specchiano inte a l'uocchie i chi e sape accarezzà una e lloro è a stella mia perchè quando a notte e scura e stu core s'ha paura pare comme si a sentesse ca me rice aiz a capa siente addore guarda in cielo e stai sicur tant i stong sempe ca una e lloro è a stella mia perchè quando a notte e scura e stu core se ha paura pare comme si a sentesse ca me rice aiz a capa siente addore guarda in cielo e stai sicur tant i stong sempe ca e femmene so comme e stelle si te pierde le' guardà Vincenzo Salemme - E Femmene scusate gli errori nel testo ma scrivere in Napoletano nn è proprio arte mia e ho gettato il sangue per provarci  |
Rispondi al Messaggio | Indietro | Indice topic | Quota Testo | Vai su| Segnala ad un amico|Successivo

|