Nick: ONAN Oggetto: la carcioffola.. Data: 25/9/2007 22.22.48 Visite: 47
Autore : GiGGione titolo : La Carcioffola L’aggia vist ‘a primma vota ca tenev’ 15 ann’ stiv’ mmiez a ‘na campagna me facett’ annammurà mò me piace ‘e tutt’e tip’ e me piace cchiù r’a vita è ‘na cosa sapurita, è ‘na vera rarità statt accort’ che è pugnent te fa male seriamente si sì scars’ a moviment e nun saje comm se fa I’ vac pazz p’a carcioffola ‘a sott’e spine comm’è morbida pe’ mmiez ‘e pil’ ten’o zucchero quann s’arap’ è ‘na bontà i’ vac pazz p’a carcioffola comm me piace chella ‘e soreta l’aggia cugliuta ancor’ giov-n e mò m’a mangio sul’io è nu poc’ capricciosa ma però comm’è zucosa quann ‘a pruov aropp nun ‘a lass cchiù i’ vac pazz p’a carcioffola comm me piace, c’aggia fa’… Quann ‘a vec al naturale me va semp' 'o sang ‘n cap’ si l’acchiapp tutt’ ‘n man’ e m’a mett’ a carezzà i’ nun teng pregiudizi e me facc’ passà ‘o sfizio tutta nera, tutta chiara, nun m’a facc’ mai mancà è ‘na cosa salutare ca fa bene e nun fa male cett vvot’ quann’ è amara te fa pur’ alleggerì… I’ vac pazz p’a carcioffola……… È nu poc’ capricciosa ma però comm’è zucosa quann ‘a pruov aropp nun ‘a lass cchiù… i’ vac pazz p’a carcioffola comm me piace chella ‘e soreta l’aggia cugliuta ancor’ giov-n e mò m’a mangio sul’io… ahhh comm’è bella ‘a carcioffola è zucosa, è zucosa nananananananàààà….
           17 Tir Nel Cortile ho visto anche la neve sciogliersi di colpo ed ora so, ti amo ho chiesto fin troppo ed ora lo ammetto mi asciugherò di colpo e poi sarò contento di nuovo scolpiscono un cuore di piombo ci sono cose che pesano, pesano, pesano ci |