meglio non pensarci...e rilassarsi con della musica,a chi piace a chi no...ma il volume lo alzo ho bisogno di 180bpm...abituato dal lavoro che ho svolto per anni ma ahimè nun pozz,m'accuntent... o frat vuost cuozz .)
ps sti pensieri li ho scritti prima di andare a dormire...ed erano le 05:30 am...
ora la rotta sembra invertita basta saper scegliere e godere dei piccoli piaceri che ti regalerà la vita...
è tutto da scoprire non ha pretese ciò che ti riserva
è pieno di sorprese...
il tempo passa i governi cambiano e non te lo spieghi
ti lasciano in un fiume di problemi e tu li anneghi...
la malavita esiste ancora e più di ieri oggi conta il danaro...
che da sempre la fa da padrone creando un mondo amaro di cattiveria arido e avaro...
poiché chi ne ten chiù poche è chi ne vo tenè chiù assaje...
l'ammor po sord è chill ca a fatt chiù muort e fatt passa tanta... chiù uaje, riman ancor l'unic ammor ca nun ze lass maje...
ma è da mò ca chist'ammor nun o teng... tu putarria accattà utt cos...
putit addiventà pur e chiù putent... biat a chi ve sent poiché nun basterann maje pe sentiment...
nun serven ne sord ne cuntratt è l'unica cos signurì ca nun s'accatt...
chell che rend ricc a gent so proprie e sentiment pur si nun tenen nient...
a ogni problem cerca e s'aizà truann o schem afor ro sistem...
s'arrepiglie vist che soffre oggi assaje pur chi nun ten nu figlie...
ma l'important è che lott è nun rimanen cuniglie...
penzann a Filumena Marturano riche ca ce stann uommen che
rimarrann codard è bastard...
comm m'arricord e Filumena marturan interpretat ra granda onna Sufì eren pi ess tutt quant o'stess onn Dumì... ugual e figlie...
cu sti pensier salut o juorne nuov chiur chistatu siparie ricenn ca, o'munn è nu documentarie
stong a tant ann cercann ancor e capì... comme s'allevie o dulor pe nun suffrì...
primme ca pe semp iamm a durmì...
.)
Mai mi stancherò di esserti accanto porto nel cuor l'azzurro ed il bianco... mai mi stancherà chi ci diffida... anche nei guai sei la mia vita... la curva lo canta la curva lo grida... lotta per noi ogni partita!! Al suo fianco sarò finchè vivrò...