Nick: \\WappO Oggetto: ma pe piacere Data: 6/9/2004 16.48.1 Visite: 45
andate a cagare voi e giggino è semp n'amico!
tre ore ad aspettare per magnare una merda di panino fatto con una mmerda di porketta di plastika da 30 centesimi ala tonnellata (mank na sfaccimm 'e porkerr r'Ariccia s'accatt killu puzzat 'e famm)
cu sti tre strunz ca se crereno 'e fa 'e brillant c'o sguard ammiccant!
stu GIGGIN iconificato da una mandria di pecore e cani da pecora che si sentono meravigliosamente importanti pecchè "GIGGINO la mitica icona kitch del terzo millennio (il millennio del ripescaggio degli zozzoni - tomas millin - il vecchio lino banfi - alvaro vitali) mi ha sorriso e si rikora pure il mio NOME"!!! per dio!
na vecchia 'e mmerd ca m'ha rutt 'o cazz pe tre ore 'essa e ke vulev nu sfaccimm r'euro (ka sekondo me è a mugliera 'e giggino e a fine serata se fa ra pur 'a percentuale)
nu fiet a cess 'e patan fritt.
tutt pekkè avimma fa 'e bellill noglòbal aggregativi di sta cippa di cazzo.
me nunn'er meglio nu kabab addo kumpagn nuost libanese?
mannaggia a chella bukkin ra morta cessa!
Sergio Gallo aka \\WappO
P.S.: che nessuno si senta offeso. mi stanno sul cazzo le massificazioni immotivate. se questo cesso di camioncino del cazzo faceva le marenne alto livello ci venivo cu tutt 'o cor addu ggiggin... ma nun è proprio 'o mestiere suojo. ma purtroppo viviamo in un'epoca in cui taricone fa l'attore. pecchè giggino nun avessa' fa 'e panin?