Nick: tupamaro Oggetto: Enzo Avitabile Data: 27/3/2005 21.55.39 Visite: 169
Per festeggiare come si deve la S.Pasqua trascrivo qui il testo di E. Avitabile: "La peste". Per due motivi: 1- la canzone mi piace tantissimo (anche se concedo che ha molti di voi non ve ne fotterà un cazzo dei miei gusti musicali) 2- (e più importante) ma che cazzo siamo tutti a festeggiare uno che ha avuto un culo come pochi: figlio di dio, può fare i miracoli e anche se lo ammazzano dopo tre giorni resuscita!? Non penso che tutte le vittime della camorra (camorristi e, soprattutto, vittime innocenti) siano resuscitate, ancora meno credo che un uomo/donna che sa fare i miracoli si metta ad ammazzare per due lire (euro) o a spacciare eroina! Beh, io ho finito, adesso continua Avitabile. ave maria ie veng acopp’ scampia addo’na vota era canapa mo spade e neve pe‘a via sentiment i ascarffati jorne uno pe nato na carezza male asciuta santa maria nun n’c’è sta niente a capì è nu munno de mbruoglie chiu sperisce e t’attacche chiu t’arravuoglie e so vulie e so verrizzi profumo ca puzza sott’u surore anema chete fa pantano e fete a peste a peste a paura nce fa addivintà furesta e s’accidono mamma e pate, frate, uno contro a nato ma chi l’ha voluta, chi nce l’ha mannata a peste a peste nun se può morì ciore dance ‘o riesto e simme jute e simmo venuti e è ghiuta comme è ghiuta simme uommen e nun ce arrivamm e a te cercamm aiuto ave maria nun è cazzimm da mia ma nun sapimm chi amma crerere e a chi amma prià e si isso over nce ha criato e nce vo accussi bene pecchè nce sta tantu mmale pecchè nce stann tanti ppene santa maria cammenanne ngopp ‘o ffuoco jenne jenne ngopp ‘e spine foss ‘o sole d’int ‘o core uocchie cielo pe guardà fosse overo nata vita accummingianno do capo solamente ammor sule verità a peste! a peste! na carretta sona ‘a campana nchiur ‘a funesta! pezze nfront, nguoll, nfaccia, attuorn e pede e mmane attravierz terr scavez na lacrema int’ ‘o mar a peste! a peste! sicchie d’acua, fuoco, villaggi capann e bestie e simme jute e simme venuti e è ghiuta comme è ghiuta simme uommen e nun ce arrivamm e a te cercamm aiuto ave maria
 |