Vai alla freccia - Homepage - BlogRoom - Mappa Visualizza Messaggi.
|
Nick: OCUSUTORE Oggetto: modi dire contorti Data: 5/9/2005 14.19.57 Visite: 130
al bar: per favore mi da un cornetto? da mangiare? nooo! mo esco l'à for e iett. la mamma: mo c'arriv patet sient pecchè se mis a fà o cantant? ai tempi miei l'ammor io e patet o facevm a cop e balcun e quant o tenev luongt papà ce spanniv e pann? miette a magliett n'cuoll pecchè a magliett a ro se mett? miettet e cazzettin o per ma pecchè cocc vot me vist che cazzettin n'cop e recchie? ogg fa fridd miettet coccos e pesant n'cuoll eh mammà e nun a vir a lavatrice? saglie che mammà ha ittat a past eh ma si mammà ha ittat a past i che me magn? a mammà ce chignen l'uocchi che c'hann chiagnere e scelle? se te ric nu fatt nun ce crir che mo dic a fà???!!!???? m'a brucia o mazz che te fatt o bidè ca naft? marzullo: si faccia una domanda e si dia una risposta e tu che ce stai a fà ? fiesta di alessandro siani tutti i diritti riservati. me fa tropp parià non c'è bandiera non c'è colore state tutti sott a OCUSUTORE |
Rispondi al Messaggio | Indietro | Indice topic | Quota Testo | Vai su| Segnala ad un amico|Successivo

|