Nick: Landscape Oggetto: re:Dedicato a Diego800. Data: 10/12/2008 14.24.24 Visite: 78
Comm'è triste, comm'è amaro Assettarse pe guardà' tutt'e ccose Tutt'è parole ca niente pònno fa' Si m'accido ie agg'jettato chellu ppoco 'e libertà Ca sta' terra, chesta gente 'nu juorno m'adda da' Terra mia terra mia comm'è bello a la penzà' Terra mia terra mia comm'è bello a la guardà Nun è overo nun è sempe 'o stesso Tutt'e juornë po' cagnà' Ogge è deritto, dimane è stuorto E chesta vita se ne và 'E vecchie vanno dinto a chiesa Cu' a curona pe' prià' E 'a paura 'e chesta morte Ca nun ce vo' lassà' Terra mia terra mia Tu si' chiena 'e libbertà Terra mia terra mia I' mò sento 'a libbertà. mi ha fatto venire in mente questa. grazie per aver postato questo video, io ho perso la trasmissione di domenica e devo dire che le sue parole mi hanno colpito molto. "Ti preoccupi troppo di ciò che era e di ciò che sarà. C'è un detto: ieri è storia, domani è mistero, ma oggi è un dono... per questo si chiama presente". |