Nick: F-Killer Oggetto: re:lacosache(forse)miriescemeglio Data: 14/1/2004 15.25.7 Visite: 59
we ti posto anche io un testo... un pezzo che facevamo parecchi anni fa (bei tempi :P). parla di un prete della mia zona... poi ti racconto :* "Donrafe’" Don Rafe’ co sta maniata ‘e fetiente So’ 30 anne e stai chiavanno malamente Miez’ ‘a via te trattano comme o’ santo Ma in fondo in fondo o’ ssanno E se mozzecano a’ leng’ pe nun fa peccato So fernute ‘e tiempe che te venevo a cunta’ Tutt’ ‘e probleme e tutte ‘e dubbie che tenevo Allora Don Rafe’ o’ ssaje chi te pava tutt’ ‘e chiavate T’ho dico ma tu nun te fa ‘e resate T’e pava pateme che schiatta 16 ore a fatica’ E tutt’ ‘e strunze ca dummeneca matina T’abboffano o’ panaro ‘e millelire e po’ scuorne acal’ ‘a capa pure se me guarde ‘nfaccia Nun me veni’ a dicere ca pure tu si’ n’omme Pecche nun è chist’ ‘o probleme Don Rafe’ Ce sta gente cca pe poco e niente se venne o’culo E damme nu’ bbuono motivo pe veni’ da te Dice ‘a messa, ‘a messa de fess’ Rafe’ Tanto ‘o culo o’ tiene apparato che tiene a vede’ ops... nn mi ricordo come continua :P
|