Nick: regina81 Oggetto: la gatta cenerentola.. Data: 27/6/2005 15.8.39 Visite: 335
chi nasce annuro e chi nasce 'n camisa chi nasce annuro e chi nasce 'n camisa io ca nascett’ annura, io ca nascett’ annura e senza niente.. aspett’ ca pe mme cagna lu viento... chi nasce cane e chi nascett' gatta chi nasce cane e chi nascett' gatta io ca nascett’ gatta e no canillo... aspetto e m'o ncappà nu suricillo... chi 'a tene argiento e chi la tene d’ oro chi 'a tene argiento e chi la tene d oro la caiulella pe 'ncappà o palummo e forse io sola 'a tenarraggio e chiummo e forse io sola 'a tenarraggio e chiummo... chi nasce 'ncune e chi nasce martiello chi nasce 'ncune e chi nasce martiello si stu martiello 'ncasa si stu martiello 'ncasa e nun me pressa pure verrà lu iuorno ca se spezza.. chi nasce ianco e chi niro gravone chi nasce ianco e chi niro gravone io mo gravone so io mo gravone so ma te n'adduon' 'o juorno ca m'appicciarraggio 'bbuono 'o juorno ca m'appicciarraggio 'bbuono... ("la villanella di Cenerentola" ; tratto da "la gatta cenerentola"- De Simone) chi la connosce?? io la sento molto mia vi dirò! è un capolavoro..
|