Nick: NEVERLAND Oggetto: Chattera (Sfida a Nuje) Data: 8/7/2005 14.34.53 Visite: 251
Ispirato da Rosario Nuje e dalla sua Hit "A REGINETT A LIVELL R'INTERNET" ecco che scendo in campo pure io... tenterò di scalare le classifiche Italiane con il mio nuovo singolo "Chattera"! Tu pierde 'o suonno 'ncopp''a paginett' e mamme te minaccia e tu pure t'arragg' te fanno gira' a' capa sti ''blogghett','' guardannote 'into' 'o specchio vuoi fare la conquistador comme fanno a Grande Fratè, comme fanno ad ''Ollivud e cu' sta scusa, nenne', nun te puort' cchiu'!... Ho! Chattera! te si' piazzato 'ncapo stu sitero, dice che si' nu fake e nun e' overo che macchinette digital 'in t''a borsa vai a balla' mescolando bolero e o ''cia'-cia' " chi vuo' 'mbruglia'! Chattera!.. cu' sti fotine a' sudamericana cu' 'nu perizoma e lana e 'a zizza appesa ole'!... Chattera!... Chattera!... We, We!.. te fatto o toppetiello cort, cort, 'o cazunciello astritto e 'o ricciurillo 'n fronte te ride 'a gente areto e nun te 'mporta te sient una a cui ciu bbonn tanto che a spasso se ne va per le vie del sitare' per le strade dei "blogghetiè" e 'o 'nnammurat poi nun 'o truov' cchiu'!... Ho Chattera!... e levatillo 'a capo stu sitero, nun si' fake e nun si' bona overo... stu photoshop tu nun 'o saie usa' e sti macchinette digital tu che ne 'a fa?... bella 'e papà!... Chattera!.. cu' sti fotine a' sudamericana cu' 'nu perizoma e lana e 'a zizza appesa ole'!... Chattera!... Chattera!... We, we!... Ho! Chattera!... cu' sti fotine a' sudamericana cu' 'nu perizoma e lana e 'a zizza appesa ole'!... Chattera!... Chattera!... We, we!... We, We!... Dedicata a Rosario e a tutta la fascia di ascolto, per richiedere questo brano il codice è 2402!
  Ultime Visioni: Napoli Spara Requiem For a Dream Star Wars: Clone Wars (Vol.I) La Montagna del Dio Cannibale Il Pianista Quelli della Calibro 38 La Polizia Sta a Guardare Mark il Poliziotto Spara per Primo |