Vai alla freccia - Homepage - BlogRoom - Mappa Visualizza Messaggi.
|
Nick: E4th4n Oggetto: questa la mia poesia Data: 19/9/2005 18.59.8 Visite: 144
o pireto chiammatm nu chiavc chiammatm fetent ma si facc nu piret ne godo veramente si magn past e ciceri nziem cu duje fasule e nu piacere sentere a comme scureggia o' culo sarra' nu bruttu vizio ma chi e ca' nun o tene anzi e o' chiu fess e l uomn chill ca so mantene v sfid' a contraddimmi ca si nu fa rummor v fa piacere sentere nu pucurill addor e tutt quant in genere ne fanno grande abuso sul e signor nobil s appiln o purtus si un per esempio tene rulur e panz facenn 4 peret fernesc ogni lagnanz appena o culo scarrica t pass tutt o male e puos cu nu pireto o pes e nu quintal si chest nu succer a panza chiu s abboffa e fai na puzza seria se scarrica na loffa percio' chi affoga o pireto e prop o re re fess perche a puzz e logic se sente semp o stess e vizio ereditario ca teng na wajona papa' facev o pireto chiu fort e nu cannon v ho giur nn esagero ca na vot cacann papa' schiattaj nu cantr e s abbucaj nu scann e mi diceva e inutile o pireto vo' o sfogo a puzz e chiu' terribble si o cacc a poc a poc t ponn pur ricere che e pireto malato che e jut nta milizia e l hanno riformato ma quann tu le scarric nu pireto che vale allore le puo' dicere ...........CHIST E NU GENERALe
              |
Rispondi al Messaggio | Indietro | Indice topic | Quota Testo | Vai su| Segnala ad un amico|Successivo

|