Nick: URANYA Oggetto: ragazzi... Data: 13/8/2004 1.18.13 Visite: 22
...però, secondo me, ce n'è una che è proprio una perla... Ricordo che la cantava un mio amico con la chitarra ed io non smettevo un attimo di ridere... Titolo: L'ANIMALE Io m'aizo' e quatto 'a notte La- sulamente pe' magna' tengo 'na fetente 'e famme Re- ca' nun me fa arraggiuna' so''ngrassato 'e trenta chile Sol non c'ha faccio proprio cchiù dint''o scuro d''a cucina Do sento 'addore d''o ragù Mi7 mo' me piglio 'na furchetta La- e m'appizzo' na purpetta vaco' e pressa, spiccio spiccio Re- e me faccio'nu saciccio po' scummoglio'na tiella Sol ce sta pure' a tracchiulelle 'nu bicchiere'e vino' e votte Do e me faccio ciuotto ciuotto Mi7 Pecché songo n'animale!... Ah! n'animale La- Re- pecché songo n'animale!... Ah! n'animale Mi7 La- pecché songo n'animale!... Ah! n'animale Re- pecché songo n'animale!... Mi7 E mia moglie a dint''o lietto Mi7 LA- dice:- Vienete a cuccà- Io le rico: - Statte zitta, Re- sto fernenno 'e strafucà - ce sta 'o stock cu' 'e patane Sol 'a saciccia 'mmiezo' o ppane quanta rrobba m'aggia fa Do primma 'e me veni'a cuccà Mi7 Pecché songo n'animale… La- E po' arapo l'armadietto: Fa#7 Si- stanno' e paste cu' 'o babbà chesta è robba ca'se jetta Mi- forse è meglio a s''o magnà mo me faccio 'nu gelato La duie cannuole e 'na cassata po'ce dongo n'ata botta Re a chella torta cu'a ricotta Fa#7 Pecché songo n'animale... Si- MI- Fa#7 Si- Mulignane, pruvolone Si- purpetiello cu' 'o limone 'a 'nzalata, 'a cutaletta Mi- 'na sasiccia e 'na purpetta po''nu piezzo'e parmiggiano Fa#7 duie friarielle'mmiezo 'o ppane quatto mele, doie banane Si- 'nu prusutto sano sano Fa#7 Callo 'e trippa, murtadella Si- supressate, casatiello mulignane a fungetiello Mi- panzarotti e zeppulelle capunata cu'' a fresella Fa#7 quattro chile'e muzzarelle è zumpato 'nu buttone Si- sta scuppianno 'o pantalone Fa#7 Pecché songo n'animale... Si- Mi- Fa#7 Si-
 |